2010年10月14日 星期四

Always On My Mind..



Always On My Mind..
Maybe I didn't love you quite as good as I should have
Maybe I didn't hold you quite as often as I could have
Little things I should have said and done

I just never took the time

You were always on my mind
You were always on my mind

Maybe I didn't hold you all those lonely, lonely times
And I guess I never told you

I'm so happy that you're mine

If I made you feel second best

I'm sorry, I was blind

You were always on my mind

You were always on my mind

Tell me, tell me that your sweet love hasn't died

Give me, give me one more chance to keep you satisfied


2008/5/15
我相信有不散的筵席~~離別只是暫時的道別~~

但可不可以不要...永遠的say goodbye..
淚水不自覺得從臉上滑落~~
大聲的哭泣著~~忍不住~不停的抽動的身軀~~

五月真是讓人傷心的月份~~
與人的離別與寵物的離別~~都帶著濃濃的感傷~~

然而我知道你(妳)有一天會離開我們~~但我也害怕那天的到來~~

總希望能夠就這樣一直下去~~

也許人與人敵不過親情血緣的關係~所以有著深深的痛楚~

也許人與寵物的感情則有著濃濃化不開的互相依賴~與不捨吧~

人生當中~~帶著很多的也許~~

好想說~~可不可以不要走~~討厭的離別讓我們的淚水不自覺的滑落雙頰

紅腫的雙眼~~代表著我們痛哭留下的印記...

離別的烙印~~卻深深刻在我們的心房...

我知道~~你(妳)在天堂會很好...

GOODBYE...外婆....GOODBYE...阿妹...

重貼這篇文章的現在~我又想哭了..我上個月又告別了我家的貓(毛毛)..

謝謝你在我生命中帶給我快樂陪伴的時光..

沒有留言: